UtusanDaily

Monday 22 July 2013

Selepas Asraf Muslim.. Kini Abby pula mengaku nikah di Thailand....

EKSLUSIF! PENGAKUAN ABBY ABADI BERNIKAH DI THAILAND

Post image for EKSLUSIF! PENGAKUAN ABBY ABADI BERNIKAH DI THAILAND

EKSLUSIF! PENGAKUAN ABBY ABADI BERNIKAH DI THAILAND | Lepas heboh isu Asyraf Muslim berpoligami dan bernikah di Thailand, Abby Abadi hari ini tampil menerusi Harian Metro membuat pengakuan beliau turut berkahwin di Thailand.
Ya saya bernikah di Thailand. Tak ada masalah pun dalam undang-undang Islam bernikah di negara jiran, tetapi saya mempermudahkan yang payah. Cuma saya perlu selesaikan beberapa isu yang berbangkit.
Benda itu (bernikah di luar) tak jadi masalah pun, Allah SWT kita dahulukan, jadi saya dah lepas dengan Allah SWT, maksudnya kita dah bernikah itu yang terbaik, jadi untuk dengan manusia pula sekarang inilah saya patut terangkan.
Dah tertulis macam itu, tak apa yang penting Allah SWT dulu, yang penting saya dapat elak dosa. Dah tertulis macam itu, tak apa yang penting Allah SWT dulu, yang penting saya dapat elak dosa.


Thailand pun Thailandlah, yang penting dah nikah. Lagipun Abby dan Farhan tak ada kena pergi masuk mahkamah untuk minta kebenaran berkahwin dan sebagainya. Semoga perkahwinan kali kedua Abby selepas 5 tahun menjanda ini akan kekal bahagia sehingga ke akhir hayat. Sama-samalah kita doakan.

SUMBER DARI ABGTEROR.COM: http://www.abgteror.com

No comments:

Post a Comment

IKLAN BERBAYAR 2

.

Blog Archive