UtusanDaily

Sunday 30 March 2014

Rita Rudaini - Kenapa Saya Perlu Menangis?

Rita Rudaini tidak menangis ketika perkahwinan bekas suaminya, Aidil Zafuan dan Zarema Zainal baru-baru ini, Memang tabah dan cekal sungguh hati seorang insan bernama Rita Rudaini ini.

rita dan aidil
rita dan aidil
rita dan aidil
 Perasaan saya dah tak penting sebenarnya. Saya pernah lalui peristiwa yang lebih ?dahsyat? daripada itu. Ditinggalkan pada ketika Rayyan masih kecil, dalam keadaan mengandungkan Arjuna lagi. Apakah ada lagi kesedihan yang lebih teruk daripada itu?
Hanya wanita yang pernah mengalaminya sahaja akan tahu bagaimana ?kesakitan? saya pada waktu itu. Perkahwinan dia, soal yang sudah agak ?kecil? bagi saya. Lagipun, ia sudah dijangka, tidak terkejut pun. Insya Allah, ia tidak akan menjejaskan apa-apa bagi saya. Seronok tengok dia (Aidil) sudah bahagia sekarang ini.
Kenapa saya perlu menangis? Saya sudah puas menangis sebelum ini. Airmata saya pun sudah tidak ada lagi. (Ketawa).

No comments:

Post a Comment

IKLAN BERBAYAR 2

.

Blog Archive