UtusanDaily

Saturday, 8 February 2014

Ada peminat kena berbogel sebab SEPAHTU menang..!!

 berbogel kerana kemenangan Sepahtu


Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia :)

Aku memang tak pernah ada Astro di rumah. 

Tapi kalau ada rancangan atau program tv yang seronok mesti aku nak tengok.

Yup! Berbekalkan broadband dan laptop aku cuma melihat semua itu di skrin dengan penuh kesabaran kerana almaklumlah duduk kampung guna broadband pulak tu kalau dapat tengok You Tube memang syukur teramatlahkan. Walau bagaimanapun, oleh kerana aku minat JDT padahal bukan orang Johor pun . Aku minat pasukan tersebut pun kerana adanya pemain bekas Selangor yang hebat macam Safiq Rahim, Safee Sali, Amri Yahya, Mahali Jasuli, Amirulhadi ... yang lain aku lupa kalau ada lagi hehe. 
Nasib baik ada TV Haram bagi aku tengok Astro Arena hahaha.
Tidak mengapa wahai Biskuat walaupun tumpas 3-2 kepada Fumakilla tapi aku tabik kepada semua pemain kerana telah menyajikan permainan yang baik. Cuma terkilan dengan penyokong ada pulak kes baling batu bagai. Abaikan. Yang penting bagi aku semua pemain Malaysia kena tunjukkan prestasi yang baik demi mutu permainan negara. Teringin juga tengok Malaysia masuk Piala Dunia seiring dengan liga kita yang semakin bertambah rancak dan baik.
Seterusnya, pada hari yang sama juga ada MLM!
Bukan produk MLM tu tapi final MAHARAJALAWAKMEGA2013!!!!!!! *stail Ac Mizal hahaha.
Mula-mula aku memang tak tahu mana nak dapat link untuk tengok tapi lepas cari punya cari punya tanya nah aku jumpa live streaming di Buasir Otak dan GuaTv.
Syoklah aku dapat tengok tapi lama-lama .........arghhhh......... internet selembap siput sedut.
Yup! Macam biasalah hari sabtu atau ahad atau hari mendatang bila internet pantas semula baru aku tengok.
Nasib baik ada Burung Biru yang menyampaikan pelbagai informasi.
Tahniah Sepahtu! 
Tak lupa juga walaupun aku belum tengok lagi saat aku menulis entri ini tapi aku tahu pastinya setiap peserta sudah melakukan yang terbaik. Yang penting memang aku tabik dengan Bocey sebab dapat MOM.
Daripada garismasa aka timeline twitter aku dapat pastikan bahawasanya memang ramai yang nak Bocey naik. Aku pun sama hahaha. Ada yang cerita ini konspirasi Astro bagai yang utama aku, kamu, kita enjoy siti nurenjoi hahaha.
Baiklah, panjang betul aku bebel. 
Pada suatu hari, adalah mamat bangang abadi ini :
biasalah memang ada orang macam inikan. Aku memang membakarlahkan.
Tiba saatnya, Sepahtu menang dan...
kau rasa apa?
Nah ini apa yang orang cakap bukan aku:
Hurmmm....
"Biar tak lawak asal jangan biadap", begitulah kata Jep Sepahtu.
Pendapat anda?

Akibat hilang sabar dengar rengekan ghairah rakan serumah dan teman wanitanya

Arifin Salleh

http://3.bp.blogspot.com/-0PJad5Ty9vw/UHju6hKky4I/AAAAAAAAAKY/RJ0zc9SAShQ/s200/khalwat2.jpg
ALOR GAJAH: Tidak tahan mendengar rengekan manja rakan serumah yang kerap meniduri buah hatinya di sebuah rumah sewa di sekitar taman perumahan di daerah ini, rakannya yang tidak mahu bersubahat itu nekad keluar dari rumah lalu menghubungi penduduk sebelum pasangan itu dicekup, pagi tadi.

Lebih mengejutkan, ketika serbuan kira-kira jam 2 pagi itu mendapati pasangan lelaki berusia 27 tahun yang baru empat bulan bekerja di sebuah syarikat automotif di sini, hanya memakai seluar boxer tanpa baju manakala pasangannya yang berusia 22 tahun yang bekerja sebagai penjual buah bertelanjang bulat.

Difahamkan, beberapa penduduk taman perumahan berkenaan yang membuat intipan bersama dua anggota polis peronda dilakukan selepas menerima maklumat seorang lelaki yang juga teman serumah pasangan terbabit yang tidak tahan dengan perangai rakan serumahnya itu biarpun teguran sudah diberikan.

Menurut sumber, difahamkan lelaki terbabit bukan sahaja berani membawa pasangannya yang menetap di sekitar daerah ini bermalam di rumah sewanya malah lelaki itu tidak segan melampiaskan hawa nafsu mereka dengan suara memberahikan biarpun tahu rakan serumahnya itu berada di dalam rumah.

"Selepas menerima maklumat dari seorang lelaki yang mendakwa rakan serumah pasangan terbabit, beberapa penduduk melakukan intipan di rumah berkenaan namun mendapati rumah sewa itu bergelap sebelum beberapa jiran memaklumkan pasangan terbabit berkurung di dalam rumah beberapa minit kemudian.

"Penduduk taman yang curiga dengan keadaan itu terus menghubungi pihak polis yang tiba dan membuat kepungan bersama beberapa penduduk di bahagian belakang rumah manakala sebahagiannya lagi menunggu di hadapan rumah sewa berkenaan sebelum pintu utama rumah berkenaan diketuk," kata sumber.

Friday, 7 February 2014

Video Nabil mohon maaf kepada Luna Maya



Kenyataan maaf ini dibuat Nabil menerusi program yang dikendalikannya, "meletop' yang ke udara Selasa lalu.

Dengan ini diharapkan dengan permohonan maaf ini akan menutup terus kontroversi yang melanda, sekali gus menumpukan sepenuh perhatian kepada persembahan Nabil di pentas akhir MLM yang akan berlangsung malam ini.

ini video nabil & harith..

Akhirnya bertemu jodoh jua anak Yusuf Haslam nie - Syamsul-Sarah nikah 8 Mac

Syamsul-Sarah nikah 8 Mac

Syamsul Yusof
Syamsul Yusof


PASANGAN selebriti, Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana, bakal melangsungkan pernikahan pada 8 Mac ini. Berita baik ini disahkan oleh ibu Syamsul, Datin Patimah Ismail menerusi sebuah portal berita.

Menurut Patimah, majlis pernikahan Syamsul dan Puteri Sarah bakal berlangsung di Masjid Sri Damansara pada jam 10 pagi.

Pada malamnya pula, pasangan ini akan diraikan dalam satu majlis resepsi oleh pihak perempuan di Pusat Konvensyen Setia City, Shah Alam, yang bertemakan Islamic Arabian Night.

“Syamsul sendiri yang berhajat untuk mengadakan majlis perkahwinan dengan tema itu kerana ingin memakai jubah pada hari bahagianya dan berharap semua perkara akan berjalan lancar,” katanya.

Sementara itu, Datuk Yusof Haslam yang dihubungi Zass memberitahu, segala urusan perkahwinan anaknya itu diserahkan kepada isterinya dan beliau berharap segalanya akan berjalan lancar.

"Soal perkahwinan mereka, Datin (Patimah) yang lebih tahu. Saya serahkan segalanya kepada dia. Saya hanya memantau dan mengharapkan yang terbaik untuk majlis perkahwinan anak-anak kami," kata Yusof.

Dalam pada itu, majlis resepsi sebelah pengantin lelaki pula akan diadakan pada 18 April depan, di Dewan Perdana Felda, pada jam 8 malam.

Selain Syamsul dan Sarah, majlis resepsi itu turut sama meraikan adik Syamsul, Syafiq dan pasangannya, Aiesyah, yang akan melangsungkan perkahwinan pada 5 April depan.

Apa punya 'ALONG'..boleh silap simbah cat merah...

'Along' silap simbah cat merah
  Kelihatan beberapa pelanggan tidak dapat berurusan dengan menggunakan mesin ATM bank komersil di kawasan perniagaan Greentown Avenue memandangkan pintu bank tersebut telah disimbah dengan cat merah di sini, hari ini. Dalam kejadian 3.15 petang tadi, sebuah kereta berhenti di hadapan bank secara tiba-tiba, dan dua lelaki dari kenderaan tersebut melempar dua tin cat merah di hadapan bank itu. Selain cat merah, beberapa salinan kad pengenalan seorang lelaki yang dipercayai individu mempunyai kaitan dengan lelaki terbabit turut diletakkan di hadapan bank berkenaan. Pihak bank telah membuat laporan polis berhubung kejadian tersebut. - Foto Bernama


IPOH - 'Along' amat mahir dalam soal wang tetapi kurang cekap dan tepat apabila menyimbah cat merah terhadap peminjam yang tidak membayar hutang di sini, hari ini.

Dua lelaki dipercayai peminjam wang haram atau Along mahu menyimbah cat merah ke premis sebuah syarikat di kawasan perniagaan di sini tetapi cat itu sebaliknya disimbah ke pintu masuk sebuah bank bersebelahan dalam kejadian kira-kira 3.15 petang tadi.

Menurut seorang pengawal keselamatan, dia melihat sebuah Proton Wira warna putih yang dinaiki tiga lelaki berada berhampiran bank sebelum dua lelaki keluar lalu melempar dua tin cat ke arah pintu masuk bank.

Menurut seorang lagi pengawal keselamatan, lelaki terbabit sebenarnya mahu melempar cat itu ke premis sebuah syarikat bersebelahan bank tersebut tetapi malangnya terlempar ke pintu masuk bank.

Mereka turut melempar beberapa salinan kad pengenalan seorang lelaki yang dipercayai pemilik syarikat itu, katanya.

Ketua Polis Daerah Ipoh, Asisten Komisioner Sum Chang Keong ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan mengenai kejadian itu dan berkata kereta itu menggunakan nombor pendaftaran palsu. - Bernama

Thursday, 6 February 2014

Apabila pelakon heroin tegur hero dalam surat khabar berkenaan tidak berdisiplin

'Fasha tak bersalah'
miranda
Fasha Sandha


NAMA aktres jelita, Fasha Sandha dan pelakon muda, Dazrin Kamaruddin tiba-tiba menjadi panas setelah mereka dikatakan bermasam muka meskipun sedang bergandingan untuk drama bersiri, Miranda, yang baharu saja menemui penonton semalam, setiap Rabu jam 9 malam.  

Ketegangan ini timbul apabila Fasha meluahkan rasa tidak puas hati terhadap sikap Dazrin yang dikatakan tidak berdisiplin dalam sebuah akhbar tempatan (bukan Sinar Harian).

Malah dikhabarkan hubungan keduanya dingin selepas saling memberi kenyataan balas di media.

Enggan membiarkan isu itu terus menjadi 'buah mulut' orang ramai, pengarahnya, Along Kamaruddin tampil memberikan penjelasan kepada Zass dan berharap konflik yang melibatkan pelakon utamanya itu segera berakhir.  

Drama bersiri Miranda merupakan drama pertama anda untuk tahun ini. Namun ada cerita kurang enak berlaku. Bolehkah anda cerita perihal sebenar yang terjadi?

Kisah artis tidak berdisiplin merupakan perkara lapuk dalam industri kita. Malah saya sendiri sudah beberapa kali menempuhi perkara ini.

Namun apa yang ingin saya tegaskan bahawa Fasha merupakan pelakon yang profesional dan sangat berdisiplin.

Tindakannya meluah perasaan dalam sebuah akhbar merupakan perkara yang betul dan bukan fitnah semata-mata.

Saya akui Dazrin memang mempunyai masalah disiplin dan sering lewat ke lokasi penggambaran.

Masalahnya bukan lambat dalam masa 10 minit tetapi berjam-jam. Saya ingin tegaskan, Fasha tidak menipu atau berbohong mengenai masalah ini.

Malah saya sendiri terpaksa tinggalkan set penggambaran kerana sudah jemu menunggu Dazrin.


Anda juga turut terheret sama dalam situasi ini apabila ada laporan yang mendakwa anda 'naik hantu' ketika penggambaran berlangsung?

Demi ALLAH saya tidak pernah mengamuk atau maki hamun pelakon dan kru yang terlibat dalam produksi ini.

Ya, saya akui pernah naik angin atau marah kerana saya juga insan biasa.

Tetapi saya tidak segila sehingga melemparkan barang atau memukul sesiapa kerana kesilapan orang lain.

Saya hanya menasihati dan menegur mereka yang bermasalah terutamanya Dazrin supaya ia tidak mengganggu perjalanan penggambaran.

Siapa yang tidak marah jika kelewatan tersebut memberi impak besar pada produksi.

Kami telah bazir masa, tenaga dan juga wang jika penggambaran tidak dijalankan mengikut jadual yang ditetapkan.


Anda pernah berhadapan dengan masalah yang sama termasuklah aktres cantik, Nur Fathia. Melihat masalah yang sering melanda, adakah anda agak kurang tegas dengan artis?

Ia bukan soal tegas atau tidak. Sebaliknya ia bergantung kepada artis tersebut dalam menguruskan peribadi dan urusan kerja dengan baik.

Lagipun mereka sudah besar dan matang untuk melakukan keputusan sendiri.

Saya cuma mampu bagi nasihat supaya mereka sedar dan ubah sikap tersebut.

Tambahan pula, saya jenis yang mudah kasihankan orang walaupun banyak kali sudah terkena.


Selaku pengarah, apa pandangan anda mengenai Fasha?

Saya mengagumi bakat dan kebolehan yang ada pada dirinya. Selain mempunyai kecantikan semula jadi, dia seorang yang berdisiplin dan sangat menepati masa.

Jika waktu penggambaran bermula seawal jam 8 pagi, Fasha antara orang yang terawal tiba di lokasi.

Malah jika diberi pilihan, Fasha merupakan aktres pertama yang akan saya pilih sebagai heroin dalam drama saya.

Bukan mempertahankan dia semata-mata, tetapi ia berdasarkan pemerhatian saya sepanjang kami bekerjasama dalam beberapa drama lalu.

Sebab itulah, teguran Fasha kepada Dazrin saya lihat perkara betul kerana dia lebih senior.

Dia cuma meluahkan rasa kecewanya dengan sikap Dazrin yang tidak menghormati saya dan mereka yang terlibat dalam produksi ini.

Apatah lagi setelah hal ini tersebar, dia juga terkilan dengan mereka yang cuba memanipulasi keadaan seolah-olah Fasha yang bersalah dan menyebabkan masalah itu timbul.


Bagi meleraikan konflik yang berlaku antara mereka berdua, apakah tindakan anda untuk menjernihkan hubungan Fasha dan Dazrin?

Pagi tadi (semalam) kami telah mengadakan satu mesyuarat tergempar bagi menyelesaikan masalah ini.

Saya sebolehnya tidak mahu ia terus berpanjangan kerana akan mengganggu perjalanan penggambaran drama 15 episod ini.

Sudah 46 hari kami bekerja dan saya tidak mahu drama ini terhenti akibat masalah yang berbangkit. Sebagai pengarah, ia menjadi tanggung jawab saya untuk menjernihkan situasi.

Apatah lagi isu ini telah menyebabkan keduanya bermasam muka dan tidak mampu berlakon bersama.

Dalam mesyuarat itu, mereka dipertemukan secara 'face to face' meluahkan apa yang mereka rasai.

Masing-masing menceritakan isi hati yang terbuku dalam diri mereka agar masalah itu dapat diselesaikan. Lagipun tidak elok jika mereka terus bersengketa dan apa yang berlaku jadikanlah iktibar.

Bak kata pepatah, 'buang yang keruh, ambil yang jernih' demi kerjaya mereka juga. Alhamdulillah... Selepas sesi ini tamat, Fasha mahupun Dazrin berjanji bahawa mereka tiada masalah untuk terus bekerjasama.


Bagaimana pula dengan kenyataan Dazrin yang mahu mengadakan sidang media pada ekoran kenyataan Fasha terhadap dirinya?

Berkaitan sidang media yang Dazrin katakan sebelum ini, saya cuma nasihatkan dia agar berfikir sedalamnya sebelum membuka mulut.

Lagipun industri hiburan negara kita kecil, setiap apa yang berlaku pasti akan diketahui umum.

Saya menegurnya jika mahu lama dalam bidang ini, elakkan daripada bual perangai tidak elok.

Jangan cuba tegakkan benang yang basah kerana sudah terang lagi bersuluh ia memang kesalahan kita sendiri.

Tetapi saya tidak akan halang Dazrin jika mahu adakan sebarang perjumpaan dengan media. Itu hak dia, saya tidak akan halangnya.

Cuma saya ingin tegaskan bahawa dia lebih berhati-hati berbicara kerana ini perkara serius.

Dia juga memaklumkan kepada saya dalam sidang media itu nanti, dia akan meminta maaf dengan semua yang terlibat.


Adakah perubahan yang dijanjikan Dazrin benar-benar dikotakan?

Alhamdulillah... sejak akhir-akhir ini dia menunjukkan perubahan positif. Biarpun datang juga ke set lokasi, namun tidak selewat sebelum ini.

Saya berharap dia berubah dengan segera dan mengekalkan momentum itu. Lagipun penerbit telah mengeluarkan belanja besar untuk drama ini supaya ia berjalan dengan lancar.

Tambahan pula, saya juga telah mengupah pengurus untuk menjaga jadual waktu Dazrin.


Akhir sekali, apakah nasihat dan harapan anda kepada artis di luar sana?

Jujur saya akui bahawa setiap produksi akan berhadapan dengan masalah yang sama iaitu datang lambat ke set penggambaran. Sepanjang penglibatan saya dalam industri ini, ia menjadi cabaran terbesar bagi saya selaku pengarah.

Sebelum memilih mana-mana artis untuk dipilih, saya merujuk dengan ramai pengarah mengenai pelakon-pelakon yang ada.

Malah ada di antara mereka pernah menasihati saya agar tidak memilih Dazrin sebagai pelakon utama kerana masalah disiplinnya.

Tetapi saya degil kerana saya sukakan cabaran untuk menggilap bakat baru. Nasihat saya kepada pelakon seperti ini agar mengubah perangainya jika mahu kekal dalam bidang hiburan.

Wednesday, 5 February 2014

Ashraf Muslim Kongsi Gambar Bahagia Bersama 2 Isteri Tercinta


Alhamdulillah. Gembira Abang Nara melihat kebahagiaan rumahtangga Ashraf Muslim di samping kedua-dua isterinya, Dayana dan Wan Sakinah. Walaupun sebelum ini Wan Sakinah dikritik hebat kerana menunjukkan gambar “baby bump”nya, nampak gayanya hubungannya dengan Dayana amat baik sekali. Tahniah kepada Ashraf Muslim kerana menjadi suami yang hebat dan mampu membimbing kedua-dua isterinya.

Gambar-gambar kemesraan ini telah dikongsi oleh Ashraf Muslim menerusi laman Facebooknya. Wan Sakinah dan Dayana telah datang untuk menghantar suami mereka terbang menunaikan umrah. Berikut ialah status yang telah dikongsikan oleh Ashraf Muslim.
Assalamualaikum semua.. Saya akan bertolak ke tanah suci sebentar lagi.. Syukur bila mendapat sokongan dari kedua-dua isteriku yg kusayangi.. Tq Dayana and Tq Sakinah.. Saya sayang kamu berdua.. Doakan kita semua bahagia dan juga keluarga kita menjadi bertambah erat.. Allah akan sentiasa bersama kita. Lagi byk dugaan lagi dekat kita dgn Allah.. InsyaAllah Allah akan dgr doa kita utk menjadi lebih baik.. terima kasih Allah.. Terima kasih Allah.. Terimalah aku dan isteri2ku menjadi hambamu yg “Special” disisimu. InsyaAllah..
ashraf muslim dan isteri isterinya
Kalau mereka bertiga sudah bahagia dengan kehidupan sebegini, siapalah kita untuk mengkritik bukan? Biarkanlah mereka. Jangan diganggu lagi. Jangan dipandang serong. Perkara yang sudah berlalu, biarkanlah berlalu. Yang penting mereka kini sedang mengecapi kebahagiaan hidup. Lagi 2 keping gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya. 
ashraf muslim dan isteri isterinya
ashraf muslim dan isteri isterinya

Tuesday, 4 February 2014

Selepas kena BOOOO peminat, Nabil pun bersuara..!!!

http://extraordinarydesign.files.wordpress.com/2011/04/200790_134702456602465_128050303934347_218941_6467646_n.jpgKena ‘Boo’ Peminat, Nabil Cabar Semua Peserta Bertanding Solo

Nampaknya, bakat Nabil sejak akhir-akhir ini kerap diperlekehkan dan ramai yang mendakwa bahawa dia sebenarnya sudah kekeringan idea serta tidak lagi layak untuk bertanding dalam program realiti stesyen televisyen swasta.

Dalam tidak sedar, bekas Juara Raja Lawak itu sebenarnya sering di’boo’ oleh penonton semasa membuat persembahan dan perkara itu secara tidak langsung melemahkan semangatnya. Nabil dikatakan sudah hilang sengat dan tidak layak ke final.

“Saya buat lawak sebenarnya adalah untuk dinikmati oleh semua orang. Tapi penonton sendiri datang dengan niat untuk sokong peserta kegemaran mereka sahaja dan bertindak ‘boo’ pada saya. Saya agak sedih, kalau orang lain kat tempat saya pun akan sedih.

Saya penat buat persiapan seminggu, hati menangis ni dan naik je pentas kena ‘boo’ pula. Apa perasaan saya? Itulah bezanya penonton di Malaysia dan luar negara. Apa yang mereka tak nampak adalah saya buat persembahan solo lawan dengan peserta berkumpulan, dan saya masih mampu layak ke final.”

Dalam temubual yang sama, Nabil turut mencabar kesemua peserta berkumpulan untuk masuk pertandingan itu secara solo pada tahun depan dan buktikan kehebatan masing-masing.

“Kalau setiap orang masuk solo tahun depan, kita boleh tengok siapa kelakar, siapa tak kelakar. Saya bukan nak cakap saya hebat, tapi saya masih boleh bertahan sampai final. Jadi saya cabar semua pelawak masuk solo.

Sebenarnya situasi industri kat Malaysia ini lebih kepada populariti daripada kuailti. Kalau masa itu, nama tengah naik, buat apapun orang akan gelak. Tapi, bila dah tak berapa popular macam saya, buatlah lawak macam mana pun, orang akan tetap rasa ianya hambar.”

Walaubagaimanapun, Nabil bersyukur kerana masih memiliki peminat yang masih mempercayai bakatnya dan menghargai setiap usaha yang dilakukan oleh mereka.

“Rezeki saya datang dari Allah. Saya tak pernah undi diri sendiri. Saya baru pertama kali ada kelab peminat dan itu pun mereka buat secara sukarela.

Saya sangat berterima kasih sebab mereka banyak bagi sokongan pada saya. Jadi, sekarang ini saya buat lawak untuk diri saya sendiri, keluarga saya dan mereka yang menyokong saya.”

Dalam pada itu, Nabil memberitahu bahawa dia bakal menjalani penggambaran drama terbarunya, ‘Strawberry Karipap’ di Paris pada bulan Mac ini. Mengambil kesempatan yang ada, Nabil juga akan membawa keluarganya bersama-sama di trip tersebut dan merancang untuk bercuti lebih lama di sana.

Read more: http://www.harianblogger.com/kena-boo-peminat-nabil-cabar-semua-peserta-bertanding-solo/#ixzz2sKbRGSpG

Monday, 3 February 2014

Filem arahan pengarah kontroversi, Namewee "Banglasia" diharamkan tayanganya di Malaysia



Filem arahan pengarah kontroversi, Namewee "Banglasia" yang sepatutnya ditayangkan di seluruh negara pada 30 Januari lalu telah diharamkan tayanganya di Malaysia selepas dikecam hebat oleh Lembaga Penapisan Filem Negara (LPF) dan Kementerian Dalam Negeri Malaysia (KDN) ketika proses kelulusan filem.

Filem arahan pengarah kontroversi, Namewee "Banglasia", filem banglasia diharamkan di malaysia, filem Namewee, kontroversi,

"Filem "Banglasia" dikecam hebat oleh LPS dan KDN, malah kami telah diberikan sebanyak 31 catatan rasmi dan sekaligus diarahkan untuk membuat penggambaran semula.

"Ternyata kami sama sekali tidak mampu untuk melakukan penggambaran semula kerana kesemua 31 catatan yang dikeluarkan oleh LPF adalah 90% dari filem tersebut," ujar Namewee dalam satu kenyataanya di laman Facebook miliknya.

Tambah Namewee lagi, filem arahan keempatnya itu bukan sahaja tidak dapat ditayangkan di Malaysia, malah pihak berkuasa juga telah mengeluarkan rahan tegas bahawa filem "Banglasia" juga tidak boleh ditayangkan menerusi laman web YouTube, rangkaian jaringan laman web ataupun dijual di pasaran tidak kira sama ada yang sah di sisi undang-undang ataupun cetak rompak.

Oleh itu, mana-mana pihak yang didapati menayangkan filem ini sama ada di rumah persendirian ataupun di kawasan awam akan berdepan tindakan undang-undang.

Dalam pada itu, Namewee sempat memohon maaf terutamanya kepada para pelabur yang telah mengalami kerugian besar berikutan pengharaman filem, dan juga kepada krew produksi serta peminat-peminat yang menantikan filem "Banglasia".

Biarpun filemnya tidak berjaya ditayangkan, ia tidak mematahkan semangatnya untuk terus menghasilkan filem pada masa akan datang.

"Walaupun tidak berjaya ditayangkan di pawagam, saya berharap anda akan terus menyokong dan menantikan kemunculan filem saya yang seterusnya. Saya akan berusaha lebih keras di masa hadapan untuk tidak mengecewakan sokongan anda. Mohon maaf."

IKLAN BERBAYAR 2

.

Blog Archive